pondělí 27. února 2017

CHOKERS

Trendy, móda.
Níkdy jsem je nesledovala všechny, a nikdy nenosím něco, jen protože je to moderní. Ale pokud si nějaký nový módní hit zamiluju, sem s ním! Jednou z těchto oblíbeností jsou chokers - překlad je obojek nebo těsný náhrdelník. I když slovo obojek je ve spojení s lidským krkem dost morbidní, vystihuje to podobu chokeru.


Chokers ovšem nejsou žádnou novinkou, už v historii se objevily tyto doplňky mnohokrát a symbolizovaly různé věci. Znázorňovaly politická přesvědčení, ty hodnotnější nosily i bohaté dámy a šlechtičny a co slýchám nejčastěji - nosily je také prostitutky (co už :D).

Teď je je to velice módní, vkusný a stylový doplněk. Je jich spousta druhů, tenké, široké, krajkové, kožené, sametové, řetízkové, kovové, s přívěskem, na mašličku... 


Protože už dlouho vyrábím bižuterii, tak stále sleduju nějaké nové trendy co se šperků týče, a vždycky se nějak inspiruju a něco vyrobím. Na všech fotkách jsou chokers mojí výroby. 













Tyto a další šperky si můžete objednat na mojí FB stránce Marti Bižu, kde je spousta dalších fotek šperků a můžete mi tam i napsat.

Co vy a tento trend chokers? Nosíte, máte už nějaký?
Mějte krásný týden. Těším se na vaše komentáře!
M. 🎔

7 komentářů:

  1. Marťo, ty seš tak šikovná, chokers jsou krásný :) Já si teď objednala 2 z Aliexpressu, tak uvidím, jak to na mě bude vypadat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Verunko <3 Taky mám od tam nějaké :D ;)

      Vymazat
  2. Já nosím "povinně" :) akort tato móda dělá v chockeru jako označení majetku trochu nepořádek :)

    Každopádně článek překrásný a myslím ze doma ukážu další typy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou opravdu krásné. Já jsem ještě žádný takový nezkoušela. Bojím se, že by mi to tolik neslušelo a taky jsem moc nevěděla kde si objednat nějaké pěkné, ale určitě se ještě podívám na FB na další :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  4. Tých ale je! Všetky sú krásne, no najviac sa mi páči ten strieborno-biely :) Je to skvelý trend, no príde mi, že naozaj sa viac oplatí objednať si ich z internetu, kde sú za oveľa lepšiu cenu. Ja som našla veľa z nich na Aliexpresse za pár eur, to je však asi jediné, čo by som odtiaľ objednávala, ešte okrem obalov na mobil!

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář. Na všechny se těším, a s radostí je čtu.
Thank you for every comment.
M.